Ovaj naslov je čisto jer mi je u mislima taj deo jedne pesme😀 … Emosi naravno imaju svoj stil oblačenja, pa eto i ja malo da vam dočaram koji je🙂 . Emosi su dosta čudna stvorenja, ponekada mnogo negativna, preteruju sa svojim emocijama, i tako to… Emosi po meni imaju mnogo dobre frizure, boju kose (sve su šareni😀 ), oblače lepe krpice, ali me jedino nervira što uglavno samo crno oblače -.- ali eto, tako oni vole… Nekoliko slika :

*Emo frizuree ^_^

*A poznati su emosi i po svojim pirsinzima, ja nemam ništa protiv pirsinga, ali ovi stvarno preteruju, to je mnogo čak i za moj ukus😀

*Ali vrhunac svega je to što ova emotivna bića vole da se povređuju. Pa vole da puštaju krv, malo neki suicid -.- mislilm, morbidno zvuči, ali tako je. I meni je bilo teško dok sam tražila ove slike, jer ima puno odvratnih, ali evo nekih koje nisu toliko…

**Toliko o emosima, nadam se da sam vam dočarala**
Slike preuzete sa googla.